الاثنين، 24 ديسمبر 2012

Protože jen Tebe miluji

Protože jen Tebe miluji

Toto video je věnované Tobě, za to, že jsi. Že mne umíš milovat za to jaká jsem a naučil si mne milovat Tebe. Navždy spolu,

 

http://golden-trend.com/market-tube/url.php?type=1&id=2033930



 

http://golden-trend.com/market-tube/url.php?type=2&id=0


RELATED VIDEOS

 

Pro Lůů.wmv

Protož tebe mám nejradši, protože ty jsi ta která dokáže vždycky povzbudit nebo rozveselit , protože ty umíš vždycky dobře poradit, protože ty jsi se mnou at je to zlé nebo dobré, protože s tebou je vždycky velká sranda .. mám tě ráda .. =*...

 

http://golden-trend.com/market-tube/url.php?type=1&id=2033934

===================================

 

Pro Tebe

Kdybys jen věděla, co pro mě znamenáš. Mám tě hrozně moc rád. Potkáváme se na internetu, já vím, že to nezní nějak přesvědčivě, ale nejspíš si holka, kterou vážně miluji. Když tě vidím, jako by se mi zastavilo srdce a jenom ty ho znovu roztlučeš svím úsměvem. Vážně jsi jediná ke které tohle cítím. Jako bys byla vážně ta pravá. Nikdy sem nechtěl po nikom moc, ale po tobě jako bych chtěl úplně všechno. Známe se už dlouho a čím déle, tím víc si uvědomuji co jsi. Jsi pro mě ta věc, člověk, co celou dobu hledám. Ty jsi jediná co je ve mě. V mém malinkém srdíčku. V celém. Nedokážu si představit jaký by byl můj momentální život bez tebe. Nechci tě nikdy ztratit. Nikomu tě dát. Chci tě jen pro sebe. Chci aby si neměla důvod ohlížet se co bylo a myslet jen na to co je a bude, s náma. Je to jediná věc, co mě dokáže udržet v klidu. Jsi pro mě lék když moje srdce krvácí. Chci ti být na blízku. Chci být tvojí oporou. Chci být vážně jen s tebou. Chci se vedle tebe probouzet. První co ráno uvidím. Chci tě držet. Chci tě milovat. Chci tě, prostě tě chci. Takovou, jaká jsi. Jsi muj poklad. Moje všechno. Mojí součástí. Mojí polovinou duše. A tím i zůstaneš at se stane cokoliv, jsem tu. Jsem tu pro tebe. Navždycky. Když se nám něco nepovede, nesmířím se s tím. Nikdy. Když se hádáme, je mi do breku. Protože mi to ubližuje. Hrozně to bolí. I ted když to píšu a jen na to myslím. Když tě vidím, že se nesměješ, je mi hrozně smutno. Jakoby za tebe. Připadal jsem si na světě tak sám, vždycky. Ale ted když tě znám, jako by bylo všechno jinak. A ano, řekl bych že si vážně moje první láska. Opravdová. Jediná na světě pro mě zrozená. Tohle všechno a mnohem víc bych ti chtěl hrozně moc říct. Jaká jsi ve skutečnosti vím, jsi ta nejlaskavější osoba co znám. Umíš milovat. Umíš odpustit, i když to občas bolí.

 

http://golden-trend.com/market-tube/url.php?type=1&id=1981989

===================================

 

Pavel Roth a Iva Hajnová - Já kašlu na to, co se říká - LIVE ÓČKO

http://pavelroth.cz/ Live tak, jak to vzala kamera - CD Lůžko z trávy Pavel Roth - Eva Rothová Text: Každý mi říká Že to mám vzdát Že na to doplatí Kdo bude tě mít rád Prý smůlu nosíš Umíš jen lhát A nikdo neviděl tě Nikdy fair play hrát Já kašlu na to, co se říká Tak ať si známí řeči vedou Tohle se jenom nás dvou týká A já chci být jen s tebou Pálíš jak láva Máš rub i líc Tohle mě neleká A lákáš mě tím víc Otisk tvý kůže Na těle mám Z tisíce doteků Tě lásko dávno znám Já kašlu na to, co se říká Tak ať si známí řeči vedou Tohle se jenom nás dvou týká A já chci být jen s tebou Každý mi radí Co dělat mám Tohle já neberu Já svoji hlavu mám Nevěřím drbům A pomluvám Pro mě je podstatný Jen to, že tebe mám Já kašlu na to, co se říká Tak ať si známí řeči vedou Tohle se jenom nás dvou týká A já chci být jen s tebou

 

http://golden-trend.com/market-tube/url.php?type=1&id=1955120

===================================

 

Love Jen 2009 Holiday Party

Joe DiMaggio Childrens Hospital Fund - Love Jen. Each year, the Love Jen Fund helps hundreds of families cope with the financial and emotional stresses of living with cancer.

 

http://golden-trend.com/market-tube/url.php?type=1&id=189109

===================================

 

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق